Aktualności

23 lipca 2019

Obsługa PPK? Łatwość, wygoda i bezpieczeństwo dzięki e-PPK

Obowiązki, które spadną na pracodawców w związku z obsługą pracowniczych planów kapitałowych (PPK), nie są takie trudne do udźwignięcia. Nieodzowną pomocą będzie służyć uruchomiony przez PZU serwis internetowy e-PPK. Dzięki niemu obsługa PPK stanie się naprawdę łatwa.

– Chcemy maksymalnie odciążyć pracodawców. Bezpłatny i przyjazny w użytkowaniu serwis e-PPK umożliwia proste i bezpieczne dokonywanie online wielu skomplikowanych czynności – deklaruje wiceprezes TFI PZU Marcin Żółtek, odpowiedzialny w Grupie PZU za PPK. – Jako Grupa PZU przodujemy w nowoczesnych technologicznie rozwiązaniach.

Serwis e-PPK jest tego dowodem – dodaje. Serwis umożliwia pracodawcom zgłaszanie do PPK nowych pracowników, przekazywanie listy wpłat na ich rachunki oraz przesyłanie i rejestrację ich dyspozycji dotyczących m.in.:

  • odprowadzania wpłaty dodatkowej i zmiany jej wysokości,
  • wypłaty oszczędności,
  • ponownego odprowadzania wpłat w przypadku wcześniejszej rezygnacji,
  • zmiany wysokości wpłaty podstawowej,
  • aktualizacji danych, w tym adresu e-mail czy numeru telefonu.

Zobacz zalety serwisu e-PPK:

 

Serwis e-PPK pozwala na zaczytywanie plików z danymi w najpopularniejszych formatach, jak xml, txt i csv. Daje jednocześnie możliwość integracji z systemem kadrowo-płacowym pracodawcy i wygodną wymianę danych za pośrednictwem API.

– Pracodawcy otrzymają od nas szczegółowe instrukcje. Oferujemy pomoc przy obsłudze e-PPK i bezpłatne aktualizacje serwisu – zapowiada wiceprezes Marcin Żółtek.

Serwis jest dostępny po kliknięciu w zakładkę w prawym górnym rogu ekranu: „Przystąp do PPK”.

 

Chcesz przetestować serwis, zanim się w nim zarejestrujesz? Umów się z doradcą z PZU:
tel.: 22 640 06 22
e-mail: ppk@pzu.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności
Zamknij